završni rad
Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala

Franjić, Petra (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Franjić, P. (2019). Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062

Franjić, Petra. "Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062

Franjić, Petra. "Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062

Franjić, P. (2019). 'Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 04.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062

Franjić P. Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2019 [pristupljeno 04.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062

P. Franjić, "Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.