završni rad
Implementacija e-marketinga u turizmu

Ivanković, Martina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Ivanković, M. (2020). Implementacija e-marketinga u turizmu (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:097534

Ivanković, Martina. "Implementacija e-marketinga u turizmu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:097534

Ivanković, Martina. "Implementacija e-marketinga u turizmu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:097534

Ivanković, M. (2020). 'Implementacija e-marketinga u turizmu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 25.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:097534

Ivanković M. Implementacija e-marketinga u turizmu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 25.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:097534

M. Ivanković, "Implementacija e-marketinga u turizmu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:097534

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.