Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Jambrečina, E. (2018). GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899
Jambrečina, Ena. "GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899
Jambrečina, Ena. "GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899
Jambrečina, E. (2018). 'GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899
Jambrečina E. GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2018 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899
E. Jambrečina, "GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899