Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Jokić, V. (2024). Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112
Jokić, Veronika. "Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112
Jokić, Veronika. "Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112
Jokić, V. (2024). 'Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112
Jokić V. Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112
V. Jokić, "Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112