Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Jokić, V. (2024). Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112
Jokić, Veronika. "Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112
Jokić, Veronika. "Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112
Jokić, V. (2024). 'Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 06 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112
Jokić V. Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112
V. Jokić, "Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554112