Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Franjić, P. (2019). Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062
Franjić, Petra. "Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062
Franjić, Petra. "Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062
Franjić, P. (2019). 'Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062
Franjić P. Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062
P. Franjić, "Uloga i važnost menadžmenta i marketinga u organizaciji glazbenih festivala", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:876062