Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Opolcer, M. (2021). Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926
Opolcer, Matej. "Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926
Opolcer, Matej. "Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926
Opolcer, M. (2021). 'Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926
Opolcer M. Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926
M. Opolcer, "Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926