Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Opolcer, M. (2021). Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926
Opolcer, Matej. "Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926
Opolcer, Matej. "Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926
Opolcer, M. (2021). 'Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926
Opolcer M. Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2021 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926
M. Opolcer, "Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:238926