završni rad
GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ

Jambrečina, Ena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Jambrečina, E. (2018). GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899

Jambrečina, Ena. "GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899

Jambrečina, Ena. "GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899

Jambrečina, E. (2018). 'GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899

Jambrečina E. GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899

E. Jambrečina, "GUERILLA MARKETING – POJAM I ZNAČAJ", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:714899

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.