završni rad
Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova

Milić, Lana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Milić, L. (2022). Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957

Milić, Lana. "Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957

Milić, Lana. "Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957

Milić, L. (2022). 'Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 23.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957

Milić L. Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 23.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957

L. Milić, "Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.