Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Milić, L. (2022). Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957
Milić, Lana. "Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957
Milić, Lana. "Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957
Milić, L. (2022). 'Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957
Milić L. Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957
L. Milić, "Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:250957