diplomski rad
Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji

Ajhenberger, Ana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Ajhenberger, A. (2022). Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

Ajhenberger, Ana. "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

Ajhenberger, Ana. "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

Ajhenberger, A. (2022). 'Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 25.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

Ajhenberger A. Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 25.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

A. Ajhenberger, "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.