Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Ajhenberger, A. (2022). Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230
Ajhenberger, Ana. "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230
Ajhenberger, Ana. "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230
Ajhenberger, A. (2022). 'Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230
Ajhenberger A. Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230
A. Ajhenberger, "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230