master's thesis
Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji

Ajhenberger, Ana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Ajhenberger, A. (2022). Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

Ajhenberger, Ana. "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

Ajhenberger, Ana. "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

Ajhenberger, A. (2022). 'Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

Ajhenberger A. Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2022 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

A. Ajhenberger, "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:579230

Please login to the repository to save this object to your list.