završni rad
Influencer marketing kao način promoviranja na društvenim mrežama

Perković, Domagoj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Perković, D. (2022). Influencer marketing kao način promoviranja na društvenim mrežama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884873

Perković, Domagoj. "Influencer marketing kao način promoviranja na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884873

Perković, Domagoj. "Influencer marketing kao način promoviranja na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884873

Perković, D. (2022). 'Influencer marketing kao način promoviranja na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884873

Perković D. Influencer marketing kao način promoviranja na društvenim mrežama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 26.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884873

D. Perković, "Influencer marketing kao način promoviranja na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884873

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.