diplomski rad
Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja

Jukić, Tena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Jukić, T. (2021). Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

Jukić, Tena. "Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

Jukić, Tena. "Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

Jukić, T. (2021). 'Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 08.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

Jukić T. Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 08.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

T. Jukić, "Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.