Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Jukić, T. (2021). Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546
Jukić, Tena. "Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546
Jukić, Tena. "Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546
Jukić, T. (2021). 'Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546
Jukić T. Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546
T. Jukić, "Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546