master's thesis
Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja

Jukić, Tena
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Jukić, T. (2021). Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

Jukić, Tena. "Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

Jukić, Tena. "Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

Jukić, T. (2021). 'Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

Jukić T. Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2021 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

T. Jukić, "Uloga i važnost brendiranja u destinacijskom menadžmentu - analize studije slučaja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:820546

Please login to the repository to save this object to your list.