diplomski rad
Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća

Skorup, Erna
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Skorup, E. (2021). Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

Skorup, Erna. "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

Skorup, Erna. "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

Skorup, E. (2021). 'Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 09.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

Skorup E. Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 09.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

E. Skorup, "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.