Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Skorup, E. (2021). Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842
Skorup, Erna. "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842
Skorup, Erna. "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842
Skorup, E. (2021). 'Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842
Skorup E. Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2021 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842
E. Skorup, "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842