Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Mitar, L. (2021). Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:495287
Mitar, Luka. "Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:495287
Mitar, Luka. "Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:495287
Mitar, L. (2021). 'Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:495287
Mitar L. Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:495287
L. Mitar, "Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:495287