Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Ašenbrener, J. (2020). Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751
Ašenbrener, Josipa. "Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751
Ašenbrener, Josipa. "Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751
Ašenbrener, J. (2020). 'Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751
Ašenbrener J. Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751
J. Ašenbrener, "Uloga promocijskih aktivnosti u kulturnim i kreativnim industrijama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599751