Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Vukalović, A. (2020). Uloga i važnost digitalnog marketinga u prehrambenoj industriji: studija slučaja Mlinar (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:847486
Vukalović, Antonia. "Uloga i važnost digitalnog marketinga u prehrambenoj industriji: studija slučaja Mlinar." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:847486
Vukalović, Antonia. "Uloga i važnost digitalnog marketinga u prehrambenoj industriji: studija slučaja Mlinar." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:847486
Vukalović, A. (2020). 'Uloga i važnost digitalnog marketinga u prehrambenoj industriji: studija slučaja Mlinar', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:847486
Vukalović A. Uloga i važnost digitalnog marketinga u prehrambenoj industriji: studija slučaja Mlinar [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:847486
A. Vukalović, "Uloga i važnost digitalnog marketinga u prehrambenoj industriji: studija slučaja Mlinar", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:847486