završni rad
Utjecaj marketinških trikova na primjeru Coca-Cole

Ratkovčić, Nika
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Ratkovčić, N. (2024). Utjecaj marketinških trikova na primjeru Coca-Cole (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995487

Ratkovčić, Nika. "Utjecaj marketinških trikova na primjeru Coca-Cole." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995487

Ratkovčić, Nika. "Utjecaj marketinških trikova na primjeru Coca-Cole." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995487

Ratkovčić, N. (2024). 'Utjecaj marketinških trikova na primjeru Coca-Cole', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995487

Ratkovčić N. Utjecaj marketinških trikova na primjeru Coca-Cole [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995487

N. Ratkovčić, "Utjecaj marketinških trikova na primjeru Coca-Cole", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995487

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.