diplomski rad
Stavovi učenika viših razreda o društvenom, kulturnom i povijesnom kontekstu u okviru predmeta likovna klutura

Ilić, Gabriela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Ilić, G. (2024). Stavovi učenika viših razreda o društvenom, kulturnom i povijesnom kontekstu u okviru predmeta likovna klutura (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:913231

Ilić, Gabriela. "Stavovi učenika viših razreda o društvenom, kulturnom i povijesnom kontekstu u okviru predmeta likovna klutura." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:913231

Ilić, Gabriela. "Stavovi učenika viših razreda o društvenom, kulturnom i povijesnom kontekstu u okviru predmeta likovna klutura." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:913231

Ilić, G. (2024). 'Stavovi učenika viših razreda o društvenom, kulturnom i povijesnom kontekstu u okviru predmeta likovna klutura', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:913231

Ilić G. Stavovi učenika viših razreda o društvenom, kulturnom i povijesnom kontekstu u okviru predmeta likovna klutura [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:913231

G. Ilić, "Stavovi učenika viših razreda o društvenom, kulturnom i povijesnom kontekstu u okviru predmeta likovna klutura", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:913231

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.