diplomski rad
Analiza gerila marketinga u modnoj industriji: borba brendova za pažnju potrošača

Puškarić, Sara
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Puškarić, S. (2024). Analiza gerila marketinga u modnoj industriji: borba brendova za pažnju potrošača (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:325313

Puškarić, Sara. "Analiza gerila marketinga u modnoj industriji: borba brendova za pažnju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:325313

Puškarić, Sara. "Analiza gerila marketinga u modnoj industriji: borba brendova za pažnju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:325313

Puškarić, S. (2024). 'Analiza gerila marketinga u modnoj industriji: borba brendova za pažnju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:325313

Puškarić S. Analiza gerila marketinga u modnoj industriji: borba brendova za pažnju potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:325313

S. Puškarić, "Analiza gerila marketinga u modnoj industriji: borba brendova za pažnju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:325313

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.