Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Brzović, D. (2024). Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294
Brzović, Dora. "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294
Brzović, Dora. "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294
Brzović, D. (2024). 'Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294
Brzović D. Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294
D. Brzović, "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294