master's thesis
Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda

Brzović, Dora
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Brzović, D. (2024). Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

Brzović, Dora. "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

Brzović, Dora. "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

Brzović, D. (2024). 'Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 02 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

Brzović D. Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2025 January 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

D. Brzović, "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

Please login to the repository to save this object to your list.