Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Brzović, D. (2024). Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294
Brzović, Dora. "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294
Brzović, Dora. "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294
Brzović, D. (2024). 'Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294
Brzović D. Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294
D. Brzović, "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294