završni rad
Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija

Šimić, Debora
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Šimić, D. (2024). Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

Šimić, Debora. "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

Šimić, Debora. "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

Šimić, D. (2024). 'Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

Šimić D. Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

D. Šimić, "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.