undergraduate thesis
Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija

Šimić, Debora
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Šimić, D. (2024). Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

Šimić, Debora. "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

Šimić, Debora. "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

Šimić, D. (2024). 'Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

Šimić D. Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

D. Šimić, "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:297050

Please login to the repository to save this object to your list.