diplomski rad
TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom

Martinović, Ivan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Martinović, I. (2024). TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

Martinović, Ivan. "TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

Martinović, Ivan. "TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

Martinović, I. (2024). 'TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

Martinović I. TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

I. Martinović, "TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.