master's thesis
TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom

Martinović, Ivan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Martinović, I. (2024). TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

Martinović, Ivan. "TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

Martinović, Ivan. "TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

Martinović, I. (2024). 'TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

Martinović I. TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

I. Martinović, "TikTok kao platforma za brendiranje političara među Z generacijom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:294610

Please login to the repository to save this object to your list.