Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Janjanin, I. (2024). Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256
Janjanin, Isabell. "Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256
Janjanin, Isabell. "Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256
Janjanin, I. (2024). 'Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256
Janjanin I. Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256
I. Janjanin, "Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256