Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Gerić, A. M. (2023). Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić, Ana Marija. "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić, Ana Marija. "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić, A. M. (2023). 'Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić AM. Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
A. M. Gerić, "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543