master's thesis
Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini

Gerić, Ana-Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Gerić, A. M. (2023). Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

Gerić, Ana Marija. "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

Gerić, Ana Marija. "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

Gerić, A. M. (2023). 'Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

Gerić AM. Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2023 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

A. M. Gerić, "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

Please login to the repository to save this object to your list.