Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Gerić, A. M. (2023). Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić, Ana Marija. "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić, Ana Marija. "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić, A. M. (2023). 'Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić AM. Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2023 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
A. M. Gerić, "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543