diplomski rad
Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača

Mijatović, Lucija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Mijatović, L. (2023). Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806

Mijatović, Lucija. "Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806

Mijatović, Lucija. "Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806

Mijatović, L. (2023). 'Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806

Mijatović L. Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806

L. Mijatović, "Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.