Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Mijatović, L. (2023). Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806
Mijatović, Lucija. "Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806
Mijatović, Lucija. "Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806
Mijatović, L. (2023). 'Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 05 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806
Mijatović L. Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2023 [cited 2024 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806
L. Mijatović, "Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:982806