Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Bojčić, V. (2020). Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272
Bojčić, Valentina. "Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272
Bojčić, Valentina. "Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272
Bojčić, V. (2020). 'Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272
Bojčić V. Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272
V. Bojčić, "Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272