Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Pintarić, K. (2020). Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627
Pintarić, Krešimir. "Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627
Pintarić, Krešimir. "Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627
Pintarić, K. (2020). 'Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627
Pintarić K. Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627
K. Pintarić, "Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627