Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Palijan, M. (2020). Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893
Palijan, Matija. "Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893
Palijan, Matija. "Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893
Palijan, M. (2020). 'Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893
Palijan M. Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893
M. Palijan, "Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893