Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Popović, S. (2020). Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, S. (2020). 'Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović S. Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
S. Popović, "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950