Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Popović, S. (2020). Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, S. (2020). 'Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 25 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović S. Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2020 [cited 2024 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
S. Popović, "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950