Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Čizmar, E. (2020). ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:376309
Čizmar, Elena. "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:376309
Čizmar, Elena. "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:376309
Čizmar, E. (2020). 'ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:376309
Čizmar E. ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:376309
E. Čizmar, "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:376309