završni rad
Marketing u telekomunikacijskim tvrtkama

Vuleta, Dragan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Vuleta, D. (2019). Marketing u telekomunikacijskim tvrtkama (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:511786

Vuleta, Dragan. "Marketing u telekomunikacijskim tvrtkama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:511786

Vuleta, Dragan. "Marketing u telekomunikacijskim tvrtkama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:511786

Vuleta, D. (2019). 'Marketing u telekomunikacijskim tvrtkama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:511786

Vuleta D. Marketing u telekomunikacijskim tvrtkama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2019 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:511786

D. Vuleta, "Marketing u telekomunikacijskim tvrtkama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:511786

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.