diplomski rad
Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini

Gerić, Ana-Marija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Gerić, A. M. (2023). Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

Gerić, Ana Marija. "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

Gerić, Ana Marija. "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

Gerić, A. M. (2023). 'Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

Gerić AM. Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

A. M. Gerić, "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.