Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Belir, M. (2018). UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219
Belir, Mateo. "UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219
Belir, Mateo. "UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219
Belir, M. (2018). 'UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219
Belir M. UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2018 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219
M. Belir, "UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219