Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Popović, S. (2020). Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović, S. (2020). 'Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 20 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
Popović S. Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2020 [cited 2025 January 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950
S. Popović, "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950