Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Gerić, A. M. (2023). Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić, Ana Marija. "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić, Ana Marija. "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić, A. M. (2023). 'Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
Gerić AM. Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2023 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543
A. M. Gerić, "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:759543