Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Bartolović, L. (2023). Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538
Bartolović, Lorena. "Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538
Bartolović, Lorena. "Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538
Bartolović, L. (2023). 'Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 24 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538
Bartolović L. Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2023 [cited 2024 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538
L. Bartolović, "Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538