Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Bartolović, L. (2023). Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538
Bartolović, Lorena. "Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538
Bartolović, Lorena. "Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538
Bartolović, L. (2023). 'Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538
Bartolović L. Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538
L. Bartolović, "Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538