Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Kečkeš, M. (2023). Organizacija i marketing glazbenog festivala s ciljem unaprijeđenja turizma kontinentalne Hrvatske - na primjeru Ferragosto Jam-a (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:432531
Kečkeš, Martina. "Organizacija i marketing glazbenog festivala s ciljem unaprijeđenja turizma kontinentalne Hrvatske - na primjeru Ferragosto Jam-a." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:432531
Kečkeš, Martina. "Organizacija i marketing glazbenog festivala s ciljem unaprijeđenja turizma kontinentalne Hrvatske - na primjeru Ferragosto Jam-a." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:432531
Kečkeš, M. (2023). 'Organizacija i marketing glazbenog festivala s ciljem unaprijeđenja turizma kontinentalne Hrvatske - na primjeru Ferragosto Jam-a', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 24 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:432531
Kečkeš M. Organizacija i marketing glazbenog festivala s ciljem unaprijeđenja turizma kontinentalne Hrvatske - na primjeru Ferragosto Jam-a [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2023 [cited 2024 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:432531
M. Kečkeš, "Organizacija i marketing glazbenog festivala s ciljem unaprijeđenja turizma kontinentalne Hrvatske - na primjeru Ferragosto Jam-a", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:432531