Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Vukadin, A. (2024). Značaj brendiranja, vizualnog identiteta i strategije na društvenim mrežama za uspjeh u digitalnom okruženju (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:228358
Vukadin, Antonio. "Značaj brendiranja, vizualnog identiteta i strategije na društvenim mrežama za uspjeh u digitalnom okruženju." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:228358
Vukadin, Antonio. "Značaj brendiranja, vizualnog identiteta i strategije na društvenim mrežama za uspjeh u digitalnom okruženju." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:228358
Vukadin, A. (2024). 'Značaj brendiranja, vizualnog identiteta i strategije na društvenim mrežama za uspjeh u digitalnom okruženju', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 16 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:228358
Vukadin A. Značaj brendiranja, vizualnog identiteta i strategije na društvenim mrežama za uspjeh u digitalnom okruženju [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 December 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:228358
A. Vukadin, "Značaj brendiranja, vizualnog identiteta i strategije na društvenim mrežama za uspjeh u digitalnom okruženju", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:228358