undergraduate thesis
Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki

Holeš, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Holeš, I. (2022). Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174

Holeš, Iva. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174

Holeš, Iva. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174

Holeš, I. (2022). 'Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174

Holeš I. Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2022 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174

I. Holeš, "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću: Koncept transparentnosti na primjeru hrvatskih tvrtki", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:698174

Please login to the repository to save this object to your list.